Kaupankäynnin ehdot


Yleistä

KPS Promotion Oy, y-tunnus: FI2399179-1, myy tuotteita yksityishenkilöille Suomeen. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin. Tietoja käytetään ainoastaan asiakassuhteiden hoitamiseen eikä niitä luovuteta säännönmukaisesti edelleen ulkopuoleiselle taholle. Asiakasrekisteriä käsitellään luottamuksellisesti. Rekisteri on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta palomuureilla ja muilla teknisillä suojakeinoilla.

Huikee.fi verkkokauppa
Työväentie 2 B 56, 03100 Nummela
puh: 044 070 5510
Sähköposti: info@kpspromotion.fi

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 01.07.2020 alkaen. Pidätämme oikeudet mahdollisiin muutoksiin.

Tuotteet ja tuotehinnat

Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat näkyvät ostoskorissa sekä tilausvahvistuksessa ja ne sisältävät Suomessa vallitsevan arvonlisäveron.

Toimituskulut

Tilauksesta veloitettava toimitus-ja käsittelymaksu on Postilla seurantakirjeellä toimitettuna  2,90 €. Samaan toimitus- ja käsittelymaksuun on mahdollista lisätä tuotteita ennen kuin tilaus on toimitettu. Tässä tapauksessa pyydämme soittamaan asiakaspalveluumme (info@kpspromotion.fi).

Tilaaminen

Huikee.fi -verkkokaupasta voit tilata tuotteita luotettavasti ja turvallisesti. Tilatessasi yli 40 eurolla, toimitus on ilmainen.

Voit tilata tuotteita verkkokaupasta siirtämällä niitä ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnossa. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä toimitusehdot, tuotteiden hinnat sekä toimituskulut. Tilausvahvistus lähetetään tilaushetkellä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

Maksaminen

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Bambora PayForm (Paybyway Oy, y-tunnut 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Bamboran verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Bambora tai Paybyway Oy. Bambora välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.

Lue lisää Bamborasta: https://www.bambora.com

Maksutavat

PayForm-palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit), laskulla tai osamaksulla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit, sekä Jousto ja Enterpay Lasku yritykselle.

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/

Jousto lasku ja osamaksu on kotimainen palvelu, jolla teet ostoksesi nopeasti ja turvallisesti. Jousto on tarkoitettu yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustolla saat 30 vuorokautta korotonta ja kulutonta maksuaikaa. Laskun saatuasi voit päättää maksatko sen kokonaan vai osissa. Osamaksulla voit maksaa ostoksesi jopa 36:ssa erässä, alkaen 9,90 eur/kk. Jousto osamaksun kustannukset ovat 3,90 eur/kk ja 19,90%:n luottokorko. Voit maksaa Joustolla 30–3000 euron ostoksia. Luotonmyöntäjänä toimii Aurajoki Nordic Oy. Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

Bambora PayForm -maksupalvelun yhteystiedot

Bambora PayForm, Paybyway Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: payform@bambora.com
Puhelin: 09 315 82 555 (arkisin klo 9-17)
Postiosoite: Laserkatu 6, 53850 Lappeenranta

Tilaus- ja maksuvahvistus

Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi oikein. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa, tilatut tuotteet sekä hinta. 

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Tilauksen käsittelyaika

Tilaukset käsitellään Huikee.fi verkkokaupassa saapumisjärjestyksessä.  Tilauksia käsitellään pääsääntöisesti arkipäivisin maanantaista-perjantaihin. Tilausten käsittelyaika on normaalisti 1-3 arkityöpäivää. Poikkeuksellisista tilausten käsittelyajoista ilmoitamme erikseen. Arkipyhäpäivät saattavat pidentää tilausten käsittelyaikoja muutamalla päivällä. 

Kun tilauksesi on käsitelty ja se on valmis Postin toimitettavaksi, tulee asiasta automaattinen viesti sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksesta ja sen eri käsittelyvaiheista ilmoituksia sähköpostiisi, on annettu sähköpostiosoite joko väärä tai asiakkaan sähköpostilaatikko on täynnä. Tällaiset automaattiset sähköposti-ilmoitukset palautuvat Huikee.fi sähköpostiin. 

Toimitus

Tilatessasi yli 40 eurolla, toimitus on ilmainen. Muussa tapauksessa toimitus maksaa 2,90 euroa. Näet toimituskulut kassatoiminnossa ennen tilauksen lopullista hyväksymistä.

Kaikki Huikee.fi verkkokaupan toimitukset toimitetaan postin plus-kirjeellä ja näin ovat aina seurattavissa sekä jäljennettävissä. Mikäli jostain harvinaisesta syystä kuljetusyhtiö sattuisi hukkaamaan lähetyksen, on kuljetusyhtiölähetyksestä korvausvelvollinen. Lähetystunnuksella matkustavat toimitukset on sekä ostajan, että myyjän turva kolmannen osapuolen eli kuljetusliikkeen huolehtiessa kuljetuksesta.

Useimmiten toimitus tulee suoraan kotiin laskutusosoitteeseen. Posti jakaa toimituksen suoraan kotiin joko postiluukusta sisään tai postilaatikkoon. Postin pääsääntöinen toimitusaika 2-3 arkityöpäivää.

  • HUOMIOITAVAA: Toimitus tulee ensisijaisesti kotiin jaettuna laskutusosoitteeseen, mikäli se yllämainituilla ehdoilla on mahdollista. 
  • JOS HALUAT toimituksesi muualle kuin omaan kotiosoitteeseen esimerkiksi. vapaa-ajan asunnollesi, kirjoita siitä erikseen maininta tilausta koskeviin huomautuksiin. Huikee.fi voi lähettää toimituksen mihin tahansa asiakkaan ilmoittamaan osoitteeseen Suomen rajojen sisäpuolella.
  • JOS HALUAT toimituksen EHDOTTOMASTI noutaa postista, ota yhteys asiakaspalveluumme (info@kpspromotion.fi)

Toimitustavat

  • Postin plus-kirje kotiin toimitettuna 2,90 € ja toimitus tulee laskutusosoitteeseen. Yli 40 euron tilauksissa toimitus on ilmainen.
  • Mikäli haluat toimituksen johonkin muuhun osoitteeseen Suomessa, kirjoita siitä erikseen maininta tilausta koskeviin huomautuksiin. 
  • Mikäli haluat toimituksesi Suomen ulkopuolelle ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Asia järjestetään tapauskohtaisesti postin voimassa olevan pakettitoimitushintojen mukaisesti.

Osoitevirheet ja lunastamattomat toimitukset

Huikee.fi ei vastaa virheellisesti annetuista osoitetiedoista! Asiakas on velvollinen huolehtimaan tilauksen tekovaiheessa antamistaan oikeista osoitetiedoista. Mikäli osoitetiedot on annettu virheellisesti tai puutteellisesti toimitus palautuu Huikee.fi verkkokauppaan. Virheellisten tai puutteellisten osoitetietojen takia palautuvat toimitukset pitää asiakkaan lunastaa uudelleen. Uudelleen lunastuksesta aiheutuvasta selvitystyöstä ja uudelleen postittamisesta Huikee.fi veloittaa 5,00 euron postitus ja selvitysmaksun. Maksu lähetetään asiakkaalle, kun Huikee.fi on vastaanottanut lähetyksen takaisin. 

Toimitusaika

Toimitukset lähtevät arkipäivisin maanantaista -perjantaihin. Toimitukset käsitellään saapumisjärjestyksessä.  Tuotteiden pakkaus ja käsittelyaika on 1-3 arkityöpäivää.  Toimituksessa käytämme Plus-kirje toimitustapaa, joka Postin jakeluvauhdin mukaan on perillä pääsääntöisesti 1-2 arkityöpäivässä. Huikee.fi ei voi vastata postin jakeluun liittyvistä asioista.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Haluamme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme. Mikäli tuote on jostain syystä rikki, et ole tyytyväinen tuotteeseen tai sinulle toimitetaan väärä tuote, olethan aina ensin yhteydessä asiakaspalveluumme info@huikee.fi.

Noudatamme kuluttajaviraston ohjeista verkkokaupankäyntiin liittyen. Ehjillä ja käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus ja tyytväisyystakuu. 14 päivän palautusaika alkaa siitä, kun olet vastaanottanut korun postista. Hygieniasyistä palautusoikeus ei koske lävistyskoruja eikä korvakoruja (Kuluttajasuojalaki 6:16 § 3 ja 4).

Kun haluat palauttaa tuotteen, sinun tulee täyttää peruutuslomake, joka löytyy alla olevasta linkistä ja lähettää tämä sähköpostitse osoitteeseen info@kpspromotion.fi

Peruutusoikeus koskee vain verkkokaupasta toimitettuja fyysisiä tuotteita ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja. Jos palautettua tuotetta on vastoin laissa säädettyä ostajan huolenpitovelvollisuutta käytetty, on myyvällä yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palautuksen jälkeen hyvitämme tuotteen hinnan palauttajalle. Palauttaminen on asiakkaalle ilmaista.

Palauttaessasi tuotetta paketoi koru hyvin, jotta se ei rikkoutuisi kuljetuksessa. Palautettavia paketteja ei poimita, vaan ne tulee lähettää suoraan osoitteeseen.

Mikäli palautuksen jälkeen tilauksen kokonaissumma tippuu alle ilmaisen toimitusrajan 40 euroa alle, joudumme veloittamaan tilauksen toimitusmaksun, joka vähennetään palautettujen tuotteiden arvosta.

Huomioithan, ettemme korvaa itseaiheutettua vahinkoa. Jos tuote katoaa tai menee rikki meistä johtumattomista syistä, emme korvaa vahinkoa. Asiakkaan vastuulla on kiinnittää korujen osat kunnolla ja oikein.

On erittäin tärkeää, että otat meihin yhteyttä heti kun huomaat mahdollisen ongelman tilauksessasi. Jos et ole ottanut yhteyttä meihin 14 päivän sisällä tilauksen vastaanotosta, oletamme kaupan sujuneen ongelmitta.

Palautusosoitteemme:

Huikee.fi verkkokauppa
Työväentie 2 B 56, 03100 Nummela
puh: 044 070 5510
Sähköposti: info@kpspromotion.fi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet

Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme, miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.

Emme tarjoa tuotteiden vaihtoa eli palauttaessasi tuotteen, tarjoamme ainoastaan hyvitystä tuotteen hinnasta.

Jos tuote on viallinen jo saapuessaan, ota tuotteesta kuva puhelimellasi ja lähetä se heti meille tilausnumeron kanssa. Lähetämme usein heti uuden tuotteen.

Asiakaspalvelu

Autamme sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

info@kpspromotion.fi
+358 44 070 5510

Vastuunrajoitus

KPS Promotion Oy ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet

Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensi sijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Henkilötietojen hallinta

Henkilö- tai osoitetietoja ei luovuteta kolmansille osapuolilletai käytetä mainostamiseen ilman asiakkaa lupaa. Asiakas voi halutessaan tilata uutiskirjeen ja peruuttaa sen milloin tahansa. Uutiskirje peruutetaan viestin lopussa olevasti linkistä.

Asiakastiedoista säilytämme järjestelmässämme nimi- ja osoitetiedot, puhelinnumeron, sähköpostiosoitteen sekä tilauksen tiedot. Tiedot ovat vain sivuston ylläpitäjän nähtävissä.